כל מה שרציתם לדעת על בנק דיסקונט

בנק דיסקונט כמו כל בנק מציע את עצמו לקהל נוטלי המשכנתאות.

הבנק מצהיר על עצמו שהם מבינים את הלקוחות יותר ושלבנק יש הרבה יותר יתרונות במשכנתאות.

בין אם אתם לקוחות של הבנק ובין אם לא אתם יכולים להגיש בקשה לאישור בבנק דיסקונט ומניסיון אישי שלי, הבנק הזה נלחם עבור הלקוחות הקיימים שלו.

לפני שאתם מגישים את הבקשה לבנק דיסקונט רצוי להכיר את הקריטריונים של הבנק על מנת לא לבזבז את הזמן שלכם ולפי זה תחליטו אם הבנק מתאים לכם ולעסקה שלכם.

קודם כל,בנק דיסקונט משקיע את המאמצים שלו במערך הדיגיטלי וכמו בכל בנק – ניתן להגיש בקשה לאישור עקרוני למשכנתה דרך האתר של הבנק.

חשוב להבין,לא משנה באיזה בנק תבחרו,האישור שמתקבל בדיגיטל הוא אישור עקרוני בלבד והאישור הסופי אתם תקבלו בסניף של הבנק לאחר הגשת המסמכים הנדרשים.

ניתן להגיש בקשה למשכנתה החל מגיל 18 ולפריסה עד 30 שנה אך תלוי גיל הלווה. הגיל המקסימלי לפריסת שנים לדירה יחידה הוא  עד 78 שנה, לדירה נוספת עד 85 .

במקרים של עסקה עם לווה ערב – הבנק מתייחס לגיל של הלווה הצעיר אך מקסימום עד הגיל של המבוגר.

לדוגמא: ילד בן 24 רוכש דירה יחידה שלו ואין לו מספיק הכנסות אז אבא שלו נכנס כערב לעסקה.ניתן לפרוס את המשכנתה עד 30 שנה אם הלווה המבוגר(אבא) לא עבר את גיל 78 .

בנק דיסקונט נותן מענה לכל סוגי העסקאות:רכישה,מחזור,בניה עצמית,תושבי חוץ ועוד.שווה לבדוק אם הם מוכנים לקחת עסקאות גם שלא מפורטות כאן.

בכל משכנתה בבנקים יבקשו מכם להצטרף לביטוח חיים וביטוח מבנה אלא אם אושר אחרת.יש בנקים שגם מבקשים להוסיף ביטוח חיים לערב בעסקה. בדרך כלל,כשערב הוא בגיל מבוגר הביטוח חיים עולה כמה מאות שקלים וזה יקר.בנק דיסקונט לא שולל את האופציה של ביטול ביטוח חיים עבור הערב בתנאי שהוא לא המשלמם העיקרי על המשכנתה. כנ"ל גם לגבי פטור לביטוח חיים עבור אחד הלווים – ניתן לבקש פטור בתנאי שהתשלום על המשכנתה לא מבוסס בעיקר על אותו הלווה.(עוד על ביטוחי חיים ניתן למצוא במאמר נוסף באתר שלי)

עמלת פתיחת תיק בבנק כמו בכל בנק אחר על פי הרגולציה של בנק ישראל – תעמוד על 360 ₪ בלבד.

לבנק דיסקונט קיימים מסלולים ייחודיים שניתן להשתמש בהם בבניית תמהיל משכנתה – כמו ריבית משתנה צמודה למדד המחירים לצרכן ל10 שנים וריבית פריים עד 45% ניתן לקבל תמחור כמו של ריבית פריים של 33%.

הבנק נותן מענה גם לתושבי חוץ,מגזר הערבי,מכירים בהכנסות מכולל עבור המגזר הדתי ועוד.

המשכנתה שהבנק מציע היא גם עבור השכירים וגם עבור העצמאים וכפי שכתבתי העדיפות ניתנת עבור הלקוחות של הבנק או מעבירי פעילות עו"ש לבנק דיסקונט וניתנות הטבות בחשבון עבור עובדי היטק,מורים,עובדי חברת חשמל ועוד.

הבנק מציע מגוון פתרונות גם עבור הלוואות עסקיות,מחזור משכנתה קיימת בתוך הבנק,גרירת משכנתה,משכנתה לכל מטרה ועוד.

בנק דיסקונט הוא בנק עם רצון מאוד גדול להביא לקוחות חדשים לקבלת המשכנתה ומתרכז כרגע בזה. נעשו בבנק שינויים משמעותיים :גיוס כוח אדם,מוקד עם כוח אדם גדול וחזק.

אז לפני שאתם מחליטים לקחת משכנתה – תנו לבנק דיסקונט הזדמנות,גם אם הוא לא הבנק שלכם.

**כל הנכתב במאמר הוא כהמלצה בלבד ואירית ייעוץ משכנתאות לא לוקחת אחריות על כל תוצאה או השלכה בכל סיטואציה.

ליעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת!

דילוג לתוכן