נסח טאבו: כל מה שאתם צריכים לדעת!

נסח טאבו הוא למעשה תעודת הזהות של הדירה והוא כולל בתוכו את כל הפרטים החיוניים לדירה – שטח הדירה, תוספות בניה חוקיות שנוספו לדירה במהלך השנים וכו'. בנסח הטאבו נוכל לקבל פירוט של בעלי הדירה הקודמים עם מספרי תעודת הזהות שלהם (מה שנקרא נסח היסטורי) , על מנת לוודא שאנחנו אכן מתקשרים עם בעליו האמיתיים של הנכס ולא עם מתחזה חלילה או עם חוכר.

נסח טאבו הוא מסמך חשוב המספק לנו מידע בנוסף על ההיסטוריה של הנכס, כמו גם על סיבת העברת הבעלות על הדירה לבעלים הנוכחי; האם מדובר בירושה? בהעברה ללא תמורה? במכירה? את כל הפרטים הללו תוכלו למצוא בנסח הטאבו.

נסח טאבו: כל מה שאתם צריכים לדעת!

האם ישנם סוגים שונים של נסח טאבו?

התשובה כמובן היא כן. ישנם שלושה סוגים של נסח טאבו. הראשון, נסח טאבו מרוכז שיספק לכם מידע על כל הדירות בבניין נתון. השני הוא נסח טאבו רגיל המספק מידע על דירה מסוימת עליה אתם מבקשים את המידה, ואילו השלישי, נסח היסטורי, כשמו כן הוא- יספק לכם מידע על כל ההיסטוריה של הנכס. 

על מה חשוב לתת דגש בעיון בנסח טאבו? 

כאמור, חשוב מאוד להיות מודעים לסיבת העברת הדירה לבעלים הנוכחי. האם מדובר בירושה, בהעברה ללא תמורה או ברכישה. חשוב לשים לב שמדובר בבעלים החוקיים של הנכס ולוודא שאתם אכן מתנהלים מולו- כלומר, לשים לב שמדובר בחכירה ולא בבעלות. נוסף על כך יש לשים לב לשורת האזהרות בנסח הטאבו (כגון עיקולים, משכנתאות, צווי בית משפט וכו'). באופן כללי, אנחנו ממליצים לעבור ביסודיות על כל פרטי נסח הטאבו על מנת לקבל תמונה כוללת מעמיקה ויסודית על אודות בעליו של הנכס וההיסטוריה שלו. 

מתי מומלץ להוציא נסח טאבו? לפני ייעוץ משכנתא או אחרי?

מומלץ להוציא נסח טאבו לפני שאתם קונים דירה וכן במהלך רכישת הדירה, על מנת לוודא שלא חלו שינויים שאתם לא יודעים עליהם בנסח הטאבו. אנחנו ממליצים על הוצאת נסח טאבו תחילה בשלב המשא ומתן על הדירה על מנת לוודא שאין כל עיכובים, אזהרות או בעיות המונעות מכם לרכוש את הנכס, או לפחות לנהל עליו משא ומתן. בתהליך הקניה אנחנו שוב ממליצים על הפקת נסח טאבו על מנת לוודא באופן סופי שאכן לא חלו שינויים בנכס.

אירית – ייעוץ משכנתא המניב לתוצאות!

אנחנו בחברת אירית נשמח לסייע לכם לקבל משכנתא חדשה בתנאי הריבית המשתלמים ביותר במשכנתא (אפילו שהריבית כיום נחשבת לגבוהה).

ליווי חלקי הוא תנאי בלתי אפשרי עבור הלקוחות שלנו ולכן, אנחנו באירית משכנתאות מעניקים לכלל לקוחותינו ליווי מלא לכל אורך התהליך הכולל בחינת נסח טאבו לנכס, הוצאת הריבית המשתלמת מבנקים או גופים פיננסיים אחרים עד שבסופו של דבר, נצליח לעזור לכם להשיג את הנכס הדרוש!

בואו לבנות את העתיד הכלכלי שלכם יחד איתנו ולהסתייע במומחי משכנתאות בכירים שיעניקו לכם ייעוץ משכנתא איכותי ומשתלם.

ליעוץ ראשוני ללא התחייבות

השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת!

דילוג לתוכן