בתקופה המאתגרת שלנו בנושא הריביות ומחירי נדל"ן,אחד התפקידים שלי לדאוג ללקוחות ולהקשיב לרצונות והצרכים שלהם בצורה מחודדת.
כשלקוחות פונים אלי ובתהליך הליווי אני בונה להם תמהיל משכנתה – אני עובדת ימים שלמים על מנת לבנות להם את התמהיל הכי טוב בהתחשב במצב הנוכחי ובטח ובטח בהתחשב במצב העתידי.
הבעיה היא שאף אחד לא יכול לנבא את העתיד ואני,כמו שאר הקולגות המקצועיים שלי,לומדים המון על תורת התמהילים ומשתדלים לתת ללקוחות תמהיל שהכי פחות יעשה להם נזק במצב הקיים ובעתיד.
העתיד – הכוונה היא מה קורה בעת מכירת הנכס?מה קורה בעת מחזור המשכנתה? יהיו עמלות פרעון או לא יהיו?מה קורה בפרעון חלקי ?מה קורה אם הריביות בתוך התמהיל הקיים יעלו עוד ועוד?
המצב הקיים –
חוק מספר 1 – לעמוד בהחזרי משכנתה ושחלילה תשלומי משכנתה ושאר התשלומים של משק בית לא יחזרו,
חוק מספר 2- לדאוג לתמהיל הכי טוב ומשתלם עבור הלקוחות,לנגוס כמה שיותר מקרן המשכנתה ,ברמת האפשר.
חוק מספר 3 – לנצל את כל ההטבות המגיעות ללקוח בעת לקיחת משכנתה.
לקוחות פונים אלי כי סומכים עלי שיש לי יותר ידע וכלים לעשות להם את כל התהליך של קבלת המשכנתה ואכן האחריות היא על הכפתיים שלי וכל משכנתה,אבל כל משכנתה היא באותו משקל כמו המשכנתה שהייתי עושה עבור המשפחה שלי.
אני דואגת ללקוחות שלי,ברמת חלומות בלילה כדי להוציא להם את הכי טוב וכמובן להוציא אותם מרוצים.
זה לא פרסומת,אני כותבת כדי שתבינו את החשיבות של התמהיל משכנתה ובטח בתקופה המאתגרת שאנו חווים היום.